Dames 2

Hallo daar!
Wij, dames 2, zijn op zoek naar een spelverdeler om ons te team te versterken. We spelen in de tweede klasse en hebben de ambitie om in de top 3 te eindigen. Net als vorig jaar.
Daarbij is extra hulp welkom. We trainen op maandagavond (19.30-21.00 uur) en hebben meestal op donderdagavond onze wedstrijd.

Heb je interesse, stuur dan gauw een mailtje naar info@vvdvol.nl.
Wie weet tot ziens!

Wij zijn een gezellig en fanatiek damesteam dat twee keer in de week graag met elkaar volleybalt. We zijn een team dat al enkele jaren met elkaar samen speelt, maar de afgelopen jaren ook wat nieuwe aanwinsten heeft verwelkomt. Gezellig volleyballen staat voorop, maar daarnaast spelen we fanatiek en gaan we voor de winst! Naast competitiespeelsters hebben wij ook trainingsleden die een gezellige en sportieve bijdrage leveren binnen het team.

Naast het volleyballen is er in dit team veel tijd voor gezelligheid buiten het veld. Jaarlijks is er een actieve commissie die zorgt voor de nodige teamuitjes, zoals de Nieuwjaarsborrel, de Vierdaagse-BBQ en het legendarische teamweekend.

Wij trainen op maandagavond van 19:30u tot 21:00u in de Triangel. De thuiswedstrijden spelen we op donderdagavond in de Spil. Wij komen uit in de tweede klasse van de competitie.